« »

№ . , , , , , . , , m 1 . /. 1 . . /. . . . 1 . ../. . / / ,
/. 5 3 / .
,
1 Ar-68 1 BMW-6 750 11 9,5 3,3 27,3 1,58 2,0 73,5 2,67 27,0 330  —  — 96,5  — 6 16 7,4 505  
2 Ar-80 1  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
3 Ar-197 1  —  — DB-600 800 11,0 9,5 3,3  —  —  —  —  —  — 420  —  —  —  — 5 6,4 10 800  
4 Ar-95 2 BMW-132DC 880 12,5 11,1 5,2 45,4 2,39 3,22 71 4 19,4 315 3  — 89  — 6 15,5 8,4 1000 1937
5 Ar-81 2  — M  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
6 BFW Bf-109 1 DB-600/-210 950/640  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
7 -137 1 -210 640 11,15 9,47  — 23,5 1,8 2,4 103 4,5 23 330 2 290 105  — 4 9 7 600  
8 -138  — M M -205 2X600 27,0 19,9  — 112,0 8,1 11,9 106,0 6,06 16,0 275  —  —  —  —  —  —  — 2400–5000  
9 Do-17 3 DB-600 2x1050 18,0 15,9 4,55 55 4,74 8,1 147,2 4,26  — 500  —  — 110  —  —  —  — 2000 1938
10 D-22L P 3 - 850 16,2 12,85 4,42 45,0 2,3 3,7 82,5 4,36 18,9 360  — 310 94  —  —  —  — 1500  
11 Do-24  — 3x900 27 22  — 108  — 13,5 125 5 24,9 340  —  —  —  —  —  —  — 3500  
12 Do-18 4 -205 2X600 26,6 26,3  — 111,2 5,8 11,0 99,2 9,18 10,8 250  — 220 85  —  —  — 4,4 5300 1938
13 Me-109 1 DB-601 1150 9,9 9,8  — 16,4 1,9 2,51 153 21,8  — 570 3,75  — 120  —  —  — 11,0 1000  
14 BFV-109 1 DB-601 1200 9,9 8,7  —  —  — 2,15  —  —  — 570  — 120  —  —  —  — 11,0 600  
15 Me-110 2 M M DB-601 2x1200 17,6 15,5  — 38,0  — 6,8 179  —  — 560–600 5,0  —  —  —  —  — 9,0 2100 1939
16 - Fw-159 1  —  — -210  —  —  —  —  —  —  —  —  —  — 483  —  —  —  —  —  —  —  —  
17 - Fw-187 2  — 2  —  —  —  —  —  —  —  —  — 518  —  —  —  — 6,0 5,8 11,8  —  
18 - Fw-189 3–5 {30} M M  — 2 18,4 12,0  — 38,0 2,69 3,4 89,3 4,47 20,0 357 2,6  —  —  — 6,0 14,8 8,4  —  
19 - Fw-57 M  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
20 - Fi-156 P 2–3  —  — AS-10 240 14,25 9,74 3,76  — 0,91 1,26  —  —  — 210  —  — 41  —  —  — 5,3 460  
21 He-74 1 240 8,15 6,45 2,2 14,95 0,8 1,0 68,0 4,24 16,05 280  —  — 88  —  —  — 4,8  —  
22 He-112 1 M -210 685 9,2 9 3,7 17,0 1,6 2,2 131,2 3,27 40,5 485{31} 3,6 445 100  —  —  — 8,5 1100  
23 He-118 2 DB-600 910 15,0 11,8   37,7 2,93 3.95 104,7 4,5 23,3 395 4,0  — 115  — 4,0 13,2 8,5 1400  
24 He-51 1 BMW-6 750 11,0 [85] 8,4 3,2 27,2 1,5 1,9 69,85 2,53 2,75 330  — 280 95 5,2 6 16,5 7,7 390 [86]
25 -46 P 1 -322 650  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
26 -59 MP  — BMW-6 2X660 23.6 17,35 7,1 150  — 8,9 59,3 6,45  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
27 -60 P 2 BMW-6 660 13,5 11,5  —  — 3,4  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
28 -45 P 2 BMW-G 750 11,5 10 3,6 34,6 2,1 2,7 79,45 3,66 21,7 290  — 220 105  —  —  — 5,5 1200  
29 -70 P  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  — 360  —  —  —  —  —  —  — 2100  
30 -114 MP 2  —  — 2 BMW-132 885/765 13,6 11,9 5,0 42,3 2,7 3,48  —  —  — 335 3,4  —  —  — 4 14 7 875–1000  
31 Hs-122 MP 2 -322 610 14,5 10,25 3,4 34,7 1,7 2,5 72,8 4,1 17,4 280  — 240 82  — 4 16 6,6 960  
32 Hs-123 MP 1 BMW-132-D 880 10,5 8,6 3,4 24,85 1,5 2,2 90 2,55 35,6  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
33 Hs-126 MP 2 BMW-132-D 880 14,5 10,85 3,75 31,60 2 3,2 100 3,55 28,1 355 3  — 95  — 6 13,5  — 950  
1 Ar-81 2  —  — -210 640    —  —  —  —  —  —  —  — 310  —  —  —  —  —  —  — 800 1936–1938
2 -137- 1 -210 640 11,15 9,47  — 23,5 1,81 2,41 103,0 4,5 23,0 330 2,0  — 105  — 4,0 9,0 7,0 580  
3 Ha-140 P  — M M 2 BMW-132 2X800 21,0 22,8 5,6 87,5 6,3 8,48  —  —  — 320  —  — 110 11,5  —  — 5,0 1150–2500  
4 Do-19  — -322 4X650 35 25,45 5,78 162 11 18,5 114,2 7,12 16,1 320  —  —  —  —  —  —  —  — 1938
5 Do-22 3 2 - 850 16,2 13,13 4,8 45 2,6 4 89 4,7 18,9 350  — 300  —  — 5 12 9,4 2300 1934
6 Do-23 4 BMW-6 2X750 25,6 18,8 5,4 108 5,7 9,2 85,2 6,1 13,9 260  — 210 85  —  —  — 4,2 1500  
7 Do-17-C 3  —  —  —  — -211 2x1100  —  —  —  —  —  —  —  —  — 450  —  —  —  —  —  —  — 800  
8 Do-215 4 DB-601 21175 18,0 16,3 4,8 55,0 5,3 8,6  —  —  — 500  —  — 110  —  —  — 9,0 3000 1938
9 Do-17  — M M DB-600 950 18,0 15,95  —  — 7,0 8.1  —  —  — 500  —  —  —  —  —  —  — 2250 1938
10 - Fw-200  — BMW-132 4X720 33,0 23,8 6,1 120 11,3 17,5  —  —  — 418 2,6  — 118  —  —  — 7,4 2000  
11 Fi-167 2 DB-601 1000 13,5 11,4  — 45,5 2,8 4,5 99,0 4,5 22,0 325  —  — 100  —  —  — 8,2 1500  
12 -111- 3 DB-601 2X1200 22,6 16,6 4,2 87,6 5,85 11,3–12,4  —  —  — 490  —  —  —  — 4,0 16,8 7,35 3450–4250 1938
13 He-108  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  — 400  —  —  —  —  —  —  — 1400  
14 He-115 P  — M M 2 BMW-132 2X850 22,2 17,3 6,32 86,7 5,3 9,1  —  —  — 350  —  — 115  —  —  — 6,5 2100  
15 -170- P  — DB-600 910 14,8 [87] 12,0  —  —  — 4,16  —  —  — 425  —  — 115  — 4,0 12,0 8,0 2300 [88]
16 Hs-124  — 3 BMW-132 2x880 18,2 14,5 3,75 54,6 4,3 7,2 133 4,1 32,4 435 3  — 110  — 6 17,5  — 4200  
17 Hs-123  —  —  — BMW-132 880 10,5 8,6  —  — 2,22  —  —  —  — 400  —  —  —  —  —  —  — 600  
18 Ju-88 4 DB-601 2X1200 17,0 14,5 4,7 48,0 3,9 7,7 160,0  —  — 504  —  —  —  —  —  — 9,0 2080 1939
19 Ju-87-B 2 -211 1100  —  —  —  — 2,45 3,9  —  —  — 390  —  — 108  —  —  — 8,2 1000  
20 Ju-89  — DB-600 4X950 35 26 6,5  —  —  —  —  —  — 380  —  —  — 9,0  —  — 7,0 2200  
21 Ju-52-K  — 3X660 29,25 18,9  —  —  — 10,0  —  —  — 290  —  —  —  —  —  — 6.4 880  
22 Ju-86-K 4 BMW-132 2X880 22,5 17,86 4,7 82 5,7 8,2 100 4,65 21,4 390  — 350 100  —  —  — 7,9  — 1935–1938
, , ,
1 Ar-76 1 10 240 9,5 7,2 2,55 13,34 0,75 1,07 80,2 4,46 18 267  — 220 100  — 5 21 6,4 470  
2 Ar-77 4 10 2X240 19,18 12,59 3,24 5,05 2 2,9 57,2 6,02 9,5 243  — 202 84  — 2 8,8 4,9 717  
3 Ar-66 2 As-10 240 10,0 8,3 2,93 29,06 0,89 1,3 44,2 5,5 8,1 210  — 175 80  —  —  — 4,5 715  
4 Ar-96 2 10 240 11,00 8,75 2,64 17,1 1,02 1,51 88,0 6,28 14 300  — 245 93  —  —  — 5,2 810  
5 Ar-79 2 -501- 105 10,0 7,6 2,1 14,0 0,52 0,60 57,1 7,6  — 230  —  — 74  —  —  — 5,5 1025  
6 Bü-131- 2 504 100 7,4 6,62 2,25 13,5 0,8 0,67 46,3 6,25 7,4 180  — 170 82 21 4 41 4,8 650  
7 Bü-133 1 14 160 6,6 5,9 2,25 12,0 0,42 0,59 48,6 3,65 13,4 210  — 190 90 10,8  —  — 6,0 450  
8 BFW M-35 2 14 160 11,57 7,48 2,75 17,0 0,5 0,8 47,2 5.34 9,4 230  — 205 70 12,8  —  — 5,8 1000  
9 BFW Bf-108 4 As-10 240 10,5 8,3 2,3 16,4 0,85 1,35 84,4 5,62 14,7 300  — 260 72 16,3 4 29 6,0 1000  
10 Fh-104 2–3 2X240 12,05 9,13 2.59 22,3 1,3 2,1 93,5 4,3 21,5 335  — 325 97 8,9 4,0 13,5 6,2 860  
11 Go-145 2 240 9,0 8,65 2,9 21,75 0,9 1,4 62,0 5,6 11,2 212  — 180 90  —  —  — 3,7 650  
12 Go-149 1 10 240 7,8 7,31 2,1 11,35 0,74 1,0 88 4,16 21,3 345  — 320  —  —  —  — 6,4 950  
13 1 -4 18 13,6 6,46  — 13,7  — 0,3 21,02 16,55 1,32 96  — 80 48  —  —  — 3,2 240  
14 Go-150 2 2x50 11,8 7,2 2,0 17,2 0,5 0,825 47,1 7,9 6,0 205  — 70 4,0  —  —  — 4,5 800–1600  
15 D-291 2 Sh-14 160 8,8 7,1 2,76 10,0 0,56 0,85 85,0 5,6 16,0 245  — 205 70  —  —  —  — 625  
16 KL-31 4 14 160 13,5 8,35 2,25 20,8 0,7 1,3 60,0 7,8 7,7 185  — 165 83  —  —  — 4,5 680  
17 L-25 2 60-R 80 13,0 7,5 2,05 20,0 0,4 0,7 36,0 9 4 160  — 140 65  —  —  — 4,8 650  
18 KL-32 3 14 150 12,0 [89] 7,2 2,05 17,0 0,6 0,95 55,9 6,93 8,8 205  — 180 82  —  —  — 5,0 750 [90]
19 KL-35 2 60-R 80 10,4 7,35 2,13 15,2 0,4 0,7 46,5 8,8 5,28 190  — 172 77 31,7  —  — 4,2 800  
20 WL-35 2 2 60-R 80 10,4 7,5 2,05 15,2 0,47 0,67 44,0 8,4 5,28 170  — 155 72  —  —  — 3,9 700  
21 KL-36 4 508 220 11,0 8,98 2,32 19,5 0,72 1,3 66,6 5,4 1,23 260  — 235 85  —  —  — 5,7 950  
22 Fi-156 2 (3) 240 14,25 9,74 3,76 26,0 0,9 1,2 46,0 5 9,32 210  — 190 41  —  —  — 5.3 470  
23 - Fw-44 2 14 160 9,0 7,3 2,83 20,0 0,56 0,9 45,0 6 7,5 189  — 157 74 18,7  —  — 4,3 675  
24 - Fw-56 1 10 240 10,5 7,6 2,6 14 0,67 1,0 70,4 4,1 17,2 268  — 245 90 7,8 5 18 6,2 370  
25 - Fw-58 3–4 10 2X240 21,0 14,1 4,2 47 2 2,9 62,5 6,22 10,25 265  — 249 76 14 4 22 5,6 730  
26 He-72 2 14 150 9,0 7,5 2,7 20,7 0,52 0,88 42,3 5,8 7,2 180  — 150 80  —  —  — 3,5 500  
27 Hs-121 1 10 240    —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —  
28 Hs-125 1 10 240 10 7,3 2,3 14 0,7 0,98 69,8 4,06 17,05 275  — 250 90  — 4 10 6,5 500  
29 5 1 DKW 20 11,0 6,2 1,75 13,7 0,22 0,34 24,8 17,0 1,46 125  — 110 50 48  —  — 3,5 400  
,
1 Ha-139 4 -205 4X600 27,0 19,5 5,95 117 10 17 144,2 7 20,3 304  — 250 100  — 3,6 37 3,6 5000  
2 Ha-142 5 BMW-132-H 4x820 29,5 15,7 5,6 130 9,2 15,7 120,7 4,78 25,2 370  —  — 105  —  —  —  — 4400  
3 Go-146 2; 4 508 2X240 11,5 9,0 2,85 20,6 1,5 2,2 107 4,6 23,4 335  — 300 98 8,7  —  — 5,4 1000  
4 Do-26  — -205 4X600 30,0 24,5 6,85 120 10,2 20,0 166,7 8,33  — 335  —  — 110  —  —  —  — 9000  
5 -10 4 BMW-6 2x650 27,2 18,2 5,8 113,2 5,6 10,0 88,7 7,7 11.5 230  — 200 100  — —  —  — 4,0 3200  
6 - Fw-200 3; 26 BMW-132 4x870 33 23,85 6,1 120 11,6 14,8 123,5 4,24 29 430 2,9 415 108  —  —  — 8,5 1400  
7 He-70 2; 4 BMW-6 660 14,8 11,7 3,1 36,5 2,3 3,3 102 5 18,1 360  — 320 100 15  —  — 5,5 1300  
8 He-111 2; 10 2x950 22,6 17,1 4,4  — 5,5 8,7  — 4,32  — 410  — 390  —  —  —  — 8,4 1800  
9 He-116 2 508 4x240 22,0 13,7 3,3  — 3,8 6,9  — 6,93  — 330  — 300  —  —  —  — 4,4 4500  
10 He-170 2; 4 1000 14,8 12,0 3,1  — 2,5 3,7  — 3,65  — 430  — 410  —  —  —  — 9 1150  
11 Ju-34 2; 6 BMW-132 650 17,76 10,3 3,25 44 1,8 2,2 72,8 4,92 14,78 258  — 237 110  —  —  — 6,3 840  
12 Ju-52–3 2; 17 BMW-132 3x660 29,25 18,9 6,1 110,5 6,5 9,5 85,5 4,8 17,8 290  — 260 100  —  —  — 5,9 1000  
13 Ju-86 2; 10 -205 2x600 22,5 17,41 4,7 82,0 5,7 7,9 96 6,55 14,6 310  — 280 98  —  —  — 6,7 1700  
14 Ju-90 4; 40 -211 41100 35,02 26,30 6,60 184 13,7 23 125 5,25 24 410  — 380 100  —  —  —  — 3000  
15 Ju-160 2; 6 BMW-132 650 14,32 [91] 12 3,43 34,8 2,4 3,6 102 5,46 18,65 335  — 315 100  —  —  — 5,2 1000 [92]